søndag den 18. december 2016

Frokost i det grønne.... eller i røg og damp.


En gang så verden anderledes ud. Man kom ikke så vidt omkring, på hverken den ene eller den anden måde. Men en tur ud i det "grønne" kom man da, med sammenklappeligt kuffert bord og luksus stole, nu med ryglæn. De er kørt lidt ind til siden og har så slået udstyret op, lige klods op af bilen. Taskerne er pakket ud og der er både øl og snaps til frokosten. 
Jeg som kender billedet ved at de er ved at dø af grin, det gjorde vi faktisk meget i min familie da jeg var barn/ung. Vi skreg af grin, var ved at kvæles af luft mangel. Tissede i bukserne af grin.
Billedet her over er fra en udflugt som min mor, min moster og onkel og samt min gamle mormor var på. 
Jeg kan høre dem.




Når vi nu er ved andre tider, så er der et billede her af en røgfyldt konfirmations middag.
Det ville jo aldrig ske i dag.

Sådan ændre verden sig , det har den altid gjort og vil altid gør. Lad os håbe at det altid vil være til det bedre.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar